Wednesday, January 2, 2013

birthday girls

today is my birthday!!!!!!!!!!!!! 2 januari... umur aku dah masuk 2*hahahahah hai....tua dah upenye.... sbb ari nie birthday aku so ari nie agak ceria.. terharu rase ramai yang wish... yg dlu tak nah rapat pn boleh wish....agh... seronok nye.. but unfortunately keceeriaan aku terhenti seketika... materials pnye subject memang superb la.. hai.... stree aku 2 jam stgh dalam dewan exam td.. oh terlupe lak... ari nie first day exam.. fuh...soalan...tough gler la... 6 hari dok ngadap benda 2 smpai nak termuntah aku.. tak leh jwab gak... maybe aku kne start dr awal sem tol hafal buku callister- materials science and engineering yg ade 883 m/s..fuh... tak dapat bayang.. maybe aku punye rupe pn dah mcm A.samad Said agaknye.. hahahahaha just kidding... ermmmmm... dont know la... ape2 pn my birth day this years best la setakat kul 6.24 ptg nie.. dpt hadiah dr ex houemate.. tasbih..sangat cntik.... mlm nie aku nak kuar dgn si dia!!!! hehehehe... excited lak... tp rase nk balik muar pn ade gak..nk jmpe mak abah..hehehehehe ok la...smpai cni shaje for noww... t aku bali update lg... nak g kutip hadiah dr semua ornag...hahahahah <3 muach!!!!!!!!!!!!!!!!!! bye

No comments:

Post a Comment